foto-vardag-musik

Alla inlägg under juli 2010

Av Felicia - 31 juli 2010 23:09

hej bloggen

jag vet att jag hälsar så tråkigt men

ni får lära er att leva med det :D



ehm , jag har inget att

göra pratade nyss i telefon typ

öhm ja typ har inget att säga så jag säger


Hejdå ;d

COOLT ATT SÄGA DE VAH ? (a'    

 

helt miffo bild men jag hitta ingen annan (a'

  

 

 

Av Felicia - 31 juli 2010 22:07


kisses from fizze ;*

Av Felicia - 31 juli 2010 21:06

hej bloggen

har sjukt ont i magen

och mår illa :(


känner mej verkligen sjuk asså

det börja typ för några timmar sen

men dt blev  värre nu typ




pusspuss från fizze

Av Felicia - 31 juli 2010 16:26

tjao!


har nyss varit och badat

det var faktiskt fett skönt 24 grader ju ;o


men klockan typ  7 ska man upp te tobbe

vet inte va vi ska göra

men aja ,





HAR SAGT DET TILL PERSONEN NU

DET KÄNNS FEDT SKÖNT !


skum bild jag vet ;o

  

Av Felicia - 31 juli 2010 14:18

Hej


som ni kanske ser så har jag gjort en ny

header vad tycks ?



det är faktiskt sjukt lätt att göra en på bloggplatsen

på t.e.x blogg.se måste man koda och massa


puss puss

Av Felicia - 31 juli 2010 13:16

Fizze for president

 

om jag fick bestämma skulle man äta godis till middag och frukt och sånt 

som godis alltså skulle godis vara nyttigt och frukt och grönsaker

onyttigt.

 

om jag fick bestämma skulle det inte finnas skitsnack ... 

 

om jag fick bestämma skulle världen vart rosa :D

 

 

 

 

Av Felicia - 31 juli 2010 13:14

låter inte så glad men är inte det heller


 

Av Felicia - 31 juli 2010 13:04

     


rosakofta - Lindex

linne - cubus

Halsband - ur o penn

brallor - Stadium


facelook

hårspännen

mascara

solpuder (lite)

Ovido - Quiz & Flashcards