foto-vardag-musik

Alla inlägg under juli 2010

Av Felicia - 28 juli 2010 18:33

hejhej igen !

längesen sist ?

haha nej men iaf jag har sjukt

tråkigt försöker komma

på något jag kan göra men det

går inte så bra ,


Kommer nog sitta här och nörda ett tag

tills mamma och magnus

kommer hem för alltså jag gillar

inte att vara ensam hemma ;s shhh....


men senare ikv så ska jag nog,

eller jag vette fan vad jag

ska göra då förresten


Men imorgon

ska jag kolla med några

kompisar om vi skulle till lisse ( liseberg )


hejdå och pusspuss

vi hörs senare i think .






FAN VAD BLOGGPLATSEN SKA

CPA NURÅ !

bilderna laddas inte upp ;(



Av Felicia - 28 juli 2010 18:27

Hej alla läsare!

jag har en ny blogg då

som säkert många vet redan

och den här gången ska jag blogga på allvar .


Idag har jag inte gjort så mkt

jag har hjälpt till med dammen som vi håller

på med och lite sånt,

sen följde jag med mamma till std

vi skulle hämta kina mat (:

mumsigt var det .



Men puss'n på er alla läsare


ps. kommer inte lägga upp bilder

på ett litet tag min data är pajj

och kan itne lägga in bilder

på ngn annan data


dt kommer däremot komma

google bilder

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards