foto-vardag-musik

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

nu ; plugggaaaa

Av Felicia - 14 oktober 2010 16:21

hejsan

låååååååång dag idag 

och jag har inte vart på humör alls


usch jag hatar när jag är på dåligt humör

jag blir trött och grinig


anyway nu ska jag plugga lite spanska

och typ hjälpa till med maten lite 

och juste jag ska göra en sida i veckans ord också .


så vi hörs typ när jag har tid ! 

pusss ;*


dåligt med bilder men tar med webben ! har inget batteri i kameran :(

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 18 oktober 2010 15:04

ja nu har jag fixat ett konto på BLOGG.SE förlåt att jag över ger bloggplatsen men så får det bli !  förresten någon som kan sätta in en header på min blogg ? :)  skulle vara sjukt snällt . kolla min blogg  www.dettaarfelicia.blogg.se...

Av Felicia - 18 oktober 2010 14:39

asså jag funderar  på om jag ska byta till Blogg.se för alltså jag tycker det är mycket  bättre och isf kommer jag skriva i bloggen att jag byter dit och då vad jag heter så ni kan fortsätta följa mig !    tror faktsikt att jag ska fi...

Av Felicia - 18 oktober 2010 14:20

hej det piss regnar ute , så jag ringde mamma och bad henne hämta mig så jag slapp gå i regnet (y). idag var det måndag helt OK  vi hade håltimme och sånt och syslöjd inga jobbiga lektioner direkt :o   jag hade lovat att lägga upp bilder ...

Av Felicia - 17 oktober 2010 17:46

heeeej !  förlåt för dålig update. men har inte haft min data i helgen och så har jag inte vart hemma hela helgen heller .   Discot i fredags var helt ok  typ och a .    men iaf idag har jag varit hos min farmor och sen hos min kusi...

Av Felicia - 14 oktober 2010 20:01

hejsan mamma gjorde nyss flätor på mig som jag ska sova med och så ska jag plugga färdigt . så vi hörs i morgon sötnosar ;*   går förresten sent i morgon  och så ska jag hem till roth med hanna och emma för vi ska i väg i kväll vi är no...

Ovido - Quiz & Flashcards