foto-vardag-musik

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Felicia - 14 oktober 2010 20:01

hejsan

mamma gjorde nyss flätor på mig som jag ska sova med

och så ska jag plugga färdigt .

så vi hörs i morgon sötnosar ;*


går förresten sent i morgon 

och så ska jag hem till roth med hanna och emma

för vi ska i väg i kväll vi är nog hemma vid 11 

i morgon kväll så vi ska sova hos rothan :p


blir nog inte någon uppdatering för'n lördag !


mitt ansikte ville inte fastna på bild 

    

som ni ser har jag lite att göra :o 

det är tre böcker men det är typ lite saker 

att göra i dom hööh..


nej nu så blir detta inlägg bara långt


HEEEEJDÅ !

Av Felicia - 14 oktober 2010 17:58

hejsan ;d

lyssnar på musik och chattar

som vanligt :) 


jag tror jag håller på att bli sjuk ;/

det är inte bara jag som känner så utan mamma 

och andra i min familj oxå ! 

usch vill inte bli sjuk nu och verkligen inte till i morgon

ska ju på disco då och sova med några polare ! 


men vi får hoppas på att det kommer till helgen isf .¨

eller att det inte kommer alls . 


pussssen :) 


gammal bild , när jag var blond !! 

  


Av Felicia - 14 oktober 2010 16:21

hejsan

låååååååång dag idag 

och jag har inte vart på humör alls


usch jag hatar när jag är på dåligt humör

jag blir trött och grinig


anyway nu ska jag plugga lite spanska

och typ hjälpa till med maten lite 

och juste jag ska göra en sida i veckans ord också .


så vi hörs typ när jag har tid ! 

pusss ;*


dåligt med bilder men tar med webben ! har inget batteri i kameran :(

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards