foto-vardag-musik

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Felicia - 6 oktober 2010 19:36

hej har precis duschat, det blir nog att sitta framför

datan i kväll , för det är inget kul på tv D:

så då blire datan istället.


Förresten vi hade hälsokoll i skolan idag

man var tvungen att ta av sig tröjan .. :/
tycker inte om att göra sånt inför folk jag inte känner osv

för asså lite otrevligt tycker jag .


Men aja hon är endå skolsköterska men endå .


vi höres pusshej ;*


  

Av Felicia - 6 oktober 2010 18:21

ja, då har man ny header IGEN

jag byter rätt ofta men denna ska jag ha ett tag

jag lovar (Y)


men vi hörs senare för jag ska göra lite saker nu (:
pusss

Av Felicia - 6 oktober 2010 18:07

hej haha jag blev sugen på att byta

header blev inte så nöjd med den jag har nu

så a jag byter igen höhö.


ni ser ju  hur det ser ut när det är klart :)


pusss

Av Felicia - 6 oktober 2010 15:17

haha, hej

ja rubriken säger allt

jag äter just nu kaka och har tråkigt ..


Snart ska jag och min ena brorsa laga mat

eftersom att mamma jobbar kväll idag .


ja jag har inte mycket mer att säga så vi hörs sen (:



Av Felicia - 6 oktober 2010 14:47

heeej.

jag kom hem från skolan för rätt så länge
sen men jag har ätit mat innan jag bloggade .

Skulle ha varit med Emma, hanna och carro R idag

men det sket sig eller jag kunde inte typ.

för ingen kunde hämta mig :(

aja, men det är rätt skönt att bara vara hemma ibland oxå :D

pusshej


tog lite bilder .. :D
som ni ser är dom redigerade (:

 

denna bilden bjuder jag på !

 


dessa två har jag ljusat upp för dom va så mörka så man inte såg mkt

    


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards