foto-vardag-musik

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Felicia - 7 oktober 2010 19:48

tjatja

skum rubrik men what ever :O

jag ska snart duscha hade jag tänkt

och just nu lyssnar jag på musik och sånt

typ dansbands musik hööhö.


MEN VI HÖRS I MORGON


OCH I MORGON ÄR DET FREDAG WE LIKE (L)


tgif

fundera på vad det betyder

tills i morgon då säger jag det ;)

Av Felicia - 7 oktober 2010 18:19

hejsan, jag har inte bloggat fören nu som ni kanske märkt ?

det var lång dag idag slutade 15:10

och sista lektionen är bild rätt så chill

och första är gympa så det är rätt bra lektioner på torsdagar faktiskt.


när vi slutade så cykla jag hem

och jag var sjukt trött så jag orkade inte gå in på datan

jag gjorde en macka

och sen så vila jag en stund. Efter det så hjälpte jag mamma

med maten och lite sånt .


Jag var precis ute och fotade men

det blev inga bra bilder så jag lägger inte upp några haha.


pusssssssssssssssss :*

skit vad långt detta inlägg blev :o

 

haha, nu får ni vrida på huvudet lite orkade inte vända den.

  

rosa kofta - Lindex

svartbaslinne- cubus

Teamsportia brallor  - Teamsportia

 

DET VAR DÅLIGT VÄDER I MORSE

SÅ JAG TOG PÅ MIG LITE MER BEKVÄMA KLÄDER :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards