foto-vardag-musik

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Felicia - 13 oktober 2010 20:19

hej ska kolla på bondesöker fru 

nu jag vet det har typ gått en kvart av dt

men jag glömde av det xd


pusss 

vi höreeeeeeees 

Av Felicia - 13 oktober 2010 15:23

hejsan !

ja och carro ska ut

och ta kort lite

och sånt men jag lägger upp bilderna

senare idag ! :)



pusssssssssss

Av Felicia - 13 oktober 2010 14:56

heeejsan

jag sitter vid våran stationära dator

som äntligen är lagad ! :)


fast jag använder ju såklart fortfaranda min laptop

men a.


Är med rothan just nu

vi åt för en stund sen lite pasta :)


men nu ska vi sitta lite vid datan och nörda !


pussss hej ;*  

Av Felicia - 13 oktober 2010 08:33

   sittter i skolan nu

vi fick gå in här lite typ.

haha, tror jag iaf. men skit samma !


jag bloggar när jag kommer

hem ist så för jag har inget att säga


men JAG LEVER HAH :d


pusss


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards