foto-vardag-musik

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Felicia - 10 oktober 2010 20:56

godnatt på er alla

vi hörs i morgon ska inte sova riktigt

en men typ om 20 minuter (:


pusssss ;*


bara tryckte och så blev det denna ;d

  

Av Felicia - 10 oktober 2010 19:26

hhej, kom precis in

jag och jeppe gick ut och tände tomtebloss.

tog så klart med mig kameran .

inte så bra bilder för det var så mörkt men endå :)


sjukt dåliga och suddiga men aja (:

    

Av Felicia - 10 oktober 2010 18:11

hej, har precis ätit ;d

jag och sara var ju på promenad för ut

och ja när jag kom hem så skulle jag äta (:


Så här kommer några bilder jag tog

det är mobil bilder så dom är inte så bra glömde kameran ;d


       


haha, snyggt ;o     

cooool ;)

      




hhaah, vi hitta en tröja jag slängt för länge sen
någon hade hängt den på en gren fett cooolt


la inte upp alla bilder (:


Av Felicia - 10 oktober 2010 15:40

ska snart gå på promenad med saaaaaaara :)

vi ska typ gå vid hals.


så vi hörs sen när jag kommit hem tror jag !


en gammal bild på sara tagen i 4:an eller början av 5:an kanske :)

  

Av Felicia - 10 oktober 2010 14:38

jag kom hem precis typ

har köpt upp min månadspeng nu höhöh ;p


en tröja som det sitter ihop en typ "väst" på :) 99 kr Cubus

    


skit skön kofta 99 kr på cubus ;)


koftan trodde jag kosta 249 kr för det gjorde den sista jag kollade

på den men den hade gått ner i pris ;s (:  

Av Felicia - 10 oktober 2010 12:09

  

randig tröja - Jc

grått linne - Cubus

svarta tights - H&M


Av Felicia - 10 oktober 2010 12:07

hejsan

idag ska jag och Mamma till stenungsund

för jag ska köpa en tröja som jag vill ha haha.

jag bah : mamma jag måste ha den okej ? !
nej inte riktigt men a :)


men vi hörs när jag kommer hem ist !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards