foto-vardag-musik

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Felicia - 8 oktober 2010 18:19

ja som rubriken det bästa med fredagar är fredagsmys

mamma kom hem med godis och sånt :D

så när idol börjar så ska vi sätta oss och mysa hela familjen :)


Mamma hade köpt blåsmedel för jag har en blåsa

men den har typ gått över men inte helt så ska använda det (:


har ni ofta blåsor i munnen ?


Ja vi höres i morgon pusss ;*


 


höhö, en bild på blåsmedlet (:

   


Rätt dåliga bilder men dom blev som dom blev hade

itne mycket batteri kvar.  

Av Felicia - 8 oktober 2010 17:10

vi ska snart äta pizza

det var rätt länge sen jag åt det :o


Men jag ska bara mysa fraamför tvn i kväll

så kanske inte så mycket bloggande .

så det kanske blir ett inlägg till fårse ;)


annars hörs vi imorgon

är rätt trött idag oxå .



  

Av Felicia - 8 oktober 2010 14:37

hejsan fredag idag :D

som jag redan har sagt men a :)


Jag har precis ätit lite "mellis" haha.

och nu ska jag inte göra något

men i kväll ska vi typ bara vara hemma

och mysa eftersom det är fredag .


vi höres lite senare !


Av Felicia - 8 oktober 2010 07:14

hejsan fizze här !

ja nu är det morgon och jag ska snart cykla

till skolan,idag är det freeeedag i love :D


juste tgif skulle jag ju berätta vad det betyder

våran lärarer lärde oss det .


T - thank

G - gad / eller hur det stavas

I - it's

F - friday


thank gad it's friday. ;)


Munkjacka - ;s

Randig tröja - Cubus

Pösbrallor - Stadium (;


ha en bra dag

vi hörs sen antar jag (:  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards