foto-vardag-musik

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Felicia - 4 oktober 2010 20:24

roligare med fler kategorier så jag la till denna (:  

Av Felicia - 4 oktober 2010 19:43

hejsan,

jag var ute på promenad med mamma

för en stund sen, och vi såg en älg fi fan va läskigt ;'o
jag hatar älgar så jag bah : mamma kolla inte på den..
haha, jag typ blev vätt skrämd.

Men jao den gjorde inget som tur är (:

nu ska jag fortsätta chatta och fixa med lite grejer


förresten ser ni att jag har ny header , vad tycks ? (:

 

 

pusspuss

Av Felicia - 4 oktober 2010 18:03

hej, tog några bilder typ vid 4 idag

och typ två nu :)

så här blev dom , ( vissa är redigerade men man ser ju det )


       



jag redigerar alltid mina kamera bilder

lite, men då ändrar jag bara ljuset lite :)
på vissa gör jag svart vit eller mörkare kontrast :)  

Av Felicia - 4 oktober 2010 15:56

hejsan, jag kom precis hem vi har varit någon stans och så har vi handlat

mat oxå . jag har fortfarande ont i min nacke för ni vet jag hade ju nack spärr igår

fast nu har jag bara lite ont :)

Jag måste sätta i batteri i min damp kamera

som typ cpar lite ,


Skolan idag var helt OK måndagar är min favorit

dag ba för då är det slappa lektioner :D

JAG SKA FÖRSÖKA GE ER EN BÄTTRE OUTFIT BILD OM

JAG HITTAR BATTERI TILL KAMERAN.


puuuuuuuuuuuuuuuuusss

  

Av Felicia - 4 oktober 2010 07:16

godmorgon bloggen

idag så är det måndag då ..

och jag är trött men jag orkar gå in på datan

det orkar man alltid haha.

Nej men idag efter skolan ska jag ringa pappa kolla om han kan

laga mitt punka :p

och sen vet jag inte vad jag ska göra sitta vid datan kanske ? :D


dagens outift ;)

SKULLE LADDAT ÖVER FRÅN KAMERAN MEN ALLA BILDER KOM FÖRUTOM DOM ?:O

så det blir webb kamera bild ist :(

  

H tröja rosa - ginatricot

svarta tights ( inte med på bilden) - ngn stans

 

HEJDÅ NU HAR JAG LITE BRÅTTOM !



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards