foto-vardag-musik

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Felicia - 2 oktober 2010 21:31

hejsan  sitter och chattar  med folk

håller inte på med pusslet längre fortsätter i morgon (a)


Men ja detta är sista inlägget för idag ni får ha det

bra så hörs vi i morgon :D



pusssssssss ;*

ska inte sova men endå :D

Av Felicia - 2 oktober 2010 19:21

tjenare
jag är fortfarande inte klar med pusslet
men jag har typ bara 100 bitar kvar eller något
tar bild på det när jag är klar (a)


Men just nu chattar jag med folk

och typ äter godis (y)

det är gott på en lördag öh, aa (:


pussssss ;*

haha det är 68 cm långt :o

  

Av Felicia - 2 oktober 2010 14:49

HIHI, yes jag pusslar ett pussel med 300 bitar :o

det är svårt men det ska bli Hannah montana hööh (:

har nyss ätit :D

och a tog bilder i camen nyss :s


          

Av Felicia - 2 oktober 2010 11:25

Hejsan , jag lever :D

haha, nej men a jag har börjat blogga igen

och för hoppningsvis ska jag

ha mera att skriva om nu för jag kände att innan

skrev jag liksom typ om ingetting ? :o


Men idag vet jag inte vad jag ska göra en

men det blir nog inte att vara med någon för ingen kan ju :(


puss hej (y)


btw, jag har två mega finnar :/
kanske visar dom sen när ni ser ett kort på mig :o


 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards