foto-vardag-musik

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Felicia - 9 oktober 2010 21:51

hejsan

sitter vid tvn med familjen

och kollar på en film som heter Wild hogs

den är sjukt grym har sett den en gång innan men den är lätt

värd att se många gånger .


pussvihörsimorgon <3


denna borde ni lätt se !

  

Av Felicia - 9 oktober 2010 18:10

vad gör ni då? :D
själv kom jag precis hem och vi ska äta snart :D

ehm idag har jag varit med några en stund

och sen så spela jag fotboll med några höhö :P


Och a lite sånt , men jag bloggar efter jag ätit eller något (:


<3


nytagen bild :d

  


Av Felicia - 9 oktober 2010 13:30

heeeejsan

jag gick upp vid halv elva idag och åt frukost

med familjen :d

och sånt , sen stack jag och Jeppe ut och cykla lite :P


och nu fixar han ett spel till mig (Y'


puss vi hörs senare har annat att göra just nu :)
inte så mycket upppdatering idag ..

kanske kommer lite bilder ikvl :p


pusssss ;*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards