foto-vardag-musik

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Felicia - 3 oktober 2010 19:45

tjenis penis :D


haha, nej men tjenare bloggen

jag ska göra varm oboy nu . Har ni märkt vad mörkt det är på kvällarna

nu är det helt svart ute typ.

Men vi hörs i morgon för jag ska inte blogga mer idag

ska bara kolla på tv :D


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ;'*

random bild bara :o

  

Av Felicia - 3 oktober 2010 17:04

hej, nu är jag hemma igen ;d
sa att jag inte skulle köpa något men eh det gjorde jag ;)

haha i love shopping :o


Men iaf vi åt på Mc donalds har inte ätit där på typ 1 år :)

är inte så förtjust i det det är inte någon av mina föräldrar

fast mina brorsor gillar det . men det är gott ibland :)


DETTA KÖPTE JAG

  älskar dessa tröjor har två stycken nu en blåååå oxå . 199 kr Ginatricot   Foundation 49,50 H&M   jag täcker mest över finnar och skit med den :)  

Fejk uggs från H&M 99 kr :)

Av Felicia - 3 oktober 2010 13:27

hejsan vi skulle tydligen till TORP idag så

ja vi hörs när jag är hemma. Vet inte om jag ska köpa ngt men men :)



snabb bild på mig

den blev inte bra men strunt samma :)


pusss

  

Av Felicia - 3 oktober 2010 12:09

obs för att vara med måste du oxå skriva att du är med i ""dagensblogg" på www.bloggenomfelica.bloggplatsen.se

Av Felicia - 3 oktober 2010 11:10

Hejsan, jag har nack spärr det gör as ont :(

kan typ inte sitta rakt fan .


men jag vakna typ för en stund sen

och ska snart äta frukost typ .


Men idag ska jag inte göra något tror jag

efter som om att jag har ont i nacken och så .


pusss hej .

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards