foto-vardag-musik

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Felicia - 11 oktober 2010 21:28

nu ska jag snart gå och lägga 

mig och läsa, för jag pallar inte sitta vid datan mer nu . 

kanske går in på datan imorgon och ger 

ett såkallat morgon inlägg höhö. 



sov så gott för det ska jag göra !


  

Av Felicia - 11 oktober 2010 21:04

  

dålig mobil bild men men ! 

tröja- Cubus

brallor - i don't know 


tröjan ser konstig ut på bilden men den ser snyggare ut IRL 

Av Felicia - 11 oktober 2010 19:40

ja som rubriken

har varit hos sara kom typ hem för 50 minuter sen

och när jag kom hem så åt jag mat gott

för jag var hungrig !.


i skolan idag så fick vi reda på vilka grupper

som vi har i språkvalet och spanskan blir i två delar

så "gåbarnen" får sovmorgon och hål timma

fet gött att jag får sovmorgon (y'


så imorgon börjar jag inte för'n 09:05

så jag går la upp vid halv åtta eller något tror jag .

eller kanske senare kanske vid åtta vi får se :)


lite halvskum bild jag tog i skolan

  

Av Felicia - 11 oktober 2010 17:12

hejj, bloggen jag är hos sara

och a vi var nere vid hals förut (;
hahah vi ramlade med cyklarna massa påvägen hem :o  

och nu så sitter vi vid datan som du har märkt hoppas jag !

jag bloggar mer när jag kommer hem

förresten vi har sovmorgon i morgon yeah :D

p.s sara är bäst 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards