foto-vardag-musik

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Felicia - 5 oktober 2010 19:41

okej , just

nu äter jag pimpim och dricker cola

usch jag borde inte göra det haha,

men men jag ska sluta med att äta godis och så

eller iaf dra ner lite på det för det är inte braaa :/
men det tar vi en annan gång (:
fick ett glas cola av brorsan han hade typ cola eller något.


crazy blick men bjuder på den (:

    

Av Felicia - 5 oktober 2010 18:05

tumme upp

 

hösten

för man kan sitta inne och bara kolla ut och löven blir så fina

på hösten , hösten är helt enkelt mysig.

 

levande ljus

dom är fina och dom lyser upp och är mysiga (y)

 

 

bra vänner

som man kan lita på och som inte sviker , det är bra vänner det.

 

tumme ner

 

dåliga vänner

dom sviker och ljuger man kan helt enkelt inte lita på dom

och dom bara  är allmänt jobbiga.

 

trasiga kläder

man tar på sig en tröja och ser att den har gått sönder lite

då blir man ju lite sur, för vem vill ha trasiga kläder ? :o

 

skolan (ibland)

ibland är skolan inte alls kul, typ alla läxor kan bli

lite förmycket ibland tycker jag . Eller jobbiga lektioner

som man bara vill ifrån .

 

sådär ja då har ni fått lite tumme upp och tummer ner

Av Felicia - 5 oktober 2010 17:53

heeeeeeeeeeeeeej

har varit med elli hon gick hem halv fem

och sen så snacka jag med några killar jag mötte

så typ jag kom hem lite för sent

för jag skulle äta haha dom hade typ ätit klart när jag kom hem.

Men a vi tog lite bilder här kommer dom ;)


                         

det är lite random bilder (:  

Av Felicia - 5 oktober 2010 07:21

heeeeeeeeeeeeeejddet blir bara ett snabbt inlägg

hinner inte rätta några  fel om det blir några . !

ehm ska snafrt till skolan vi har idrrot idag

så jag ska ha med mig gympa påsen måste packa den typ nu och a

vi hörs n'r ag kommer hem iaf !


skrev detta rätt fort så hhööh, räätt mkt fel !



pussssssssssssssss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards