foto-vardag-musik

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Felicia - 18 oktober 2010 15:04

ja nu har jag fixat ett konto på BLOGG.SE

förlåt att jag över ger bloggplatsen men så får det bli ! 


förresten någon som kan sätta in en header på min blogg ? :) 

skulle vara sjukt snällt .


kolla min blogg 

www.dettaarfelicia.blogg.se

ppussss

och hejdå ! :) 


Av Felicia - 18 oktober 2010 14:39

asså jag funderar 

på om jag ska byta till Blogg.se

för alltså jag tycker det är mycket 

bättre och isf kommer jag skriva i bloggen

att jag byter

dit och då vad jag heter

så ni kan fortsätta följa mig ! 


tror faktsikt att jag ska fixa ett konto

där nu, men någon som kan sätta in en header till mig då ? (: <3


pussss hej 

skriver snart vad ja heter på min NYA blogg 


  

Av Felicia - 18 oktober 2010 14:20

hej det piss regnar ute , så jag ringde mamma och bad henne hämta mig

så jag slapp gå i regnet (y).

idag var det måndag helt OK 

vi hade håltimme och sånt och syslöjd

inga jobbiga lektioner direkt :o


jag hade lovat att lägga upp bilder från

när jag var med Roth

jag glömde typ dt så ni får dom nu ! :)


inte så många för kameran dog ... 


      

    gilllar den bilden men det gör inte carro , hon är ju super söt :o         

hahaha, jag ser helt efter ut på alla bilder men aja ;o

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards