foto-vardag-musik

Alla inlägg under juli 2010

Av Felicia - 31 juli 2010 12:41

Hallo !

vaknade typ nyss har fixat mig

och så men ska bara sminka mej,


Senare ska jag göra en sak

som jag inte vill ta upp i bloggen helst



men iaf öhm ni ska få dagensoutfit

om en liten stund !



pusspuss

Av Felicia - 30 juli 2010 23:12

hur fan ska jag göra

jag kommer göra dig ledsen och sårad

men jag måste göra

vad jag känner och vill

och det blir bäst så här ..





Du och jag skulle inte vara vänner




Av Felicia - 30 juli 2010 22:27

hej bejbs :D

vad gör ni då ?

ey skit samma men iaf

jag är med wille och jeppe


vi käkar godis :D

fett gott ju elr skit samma

jag är bara konstig






HEJDÅ nu slipper ni mej

pusspuss från eran älskling


konstig bild ;s

  

Av Felicia - 30 juli 2010 20:28


sådär ja :P

Av Felicia - 30 juli 2010 17:20

Hejsan

har varit på torp idag

och så för jag skulle typ köpa

ny data sladd men det blev lite annat köpt oxå



              


datasladd - 499 kr  inet

kjol - 49,50 H&M

mascara - ?  kicks

shampoo - 59,50 H&M

kamm - 19,50 H&M

halsband - 79 kr ur o penn

brallor - ? Stadium


så det var det


pusspuss så länge

nu ska jag äta glass , mums


Av Felicia - 30 juli 2010 11:34

Tjenare tjenare!

fredag idag då ska alla göra ?


de kan hända att vissa bokstäver inte

hänger med för tagent bordet

är helt fucked up -.-



Men skit i det

idag så ska jag inte göra så mycket

vad jag vet iaf.

ska kanske ringa ett par kompisar



V A D   S K A  N I   G Ö R A  I D A G  ?

 

 

hitta denna bild, på den datan ja är inne på . jag tog den i  våras

    

Av Felicia - 29 juli 2010 12:26

Hej igen ,


idag blir det att åka till  göken

med mamma :D




hejdå

Av Felicia - 29 juli 2010 11:52


tjenare,

vaknade klockan 11 men gick

upp klockan halv tolv

för mamma sa att frukosten

var klar då .


Idag vet jag inte vad jag ska göra

för det är typ skitdåligt väder men jag ska nog

ta och ringa upp någon rolig .



Men iaf dagens outfit

ska ni få nu men ingen bild läs inlägget under


mjukisbrallor

T-shirt - blondochsmart

och lite annat (:


pusspuss

vi höres lite senare <3




Ovido - Quiz & Flashcards