foto-vardag-musik

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Felicia - 9 september 2010 13:21

Hmm, kollade precis på himlen

och det ser ut som om att det kommer bli regn.
Hoppas inte det...


   

tog lite andra bilder oxå såg att det började bli röda äpplen på trädet :)


        

Av Felicia - 9 september 2010 12:36

slängde bara på mig något i morse för jag

ville inte gå runt i pyjamas hela dagen känner mig dessutom

lite fräschare när jag har vanliga kläder på mig (:


 

hänglinne - Ginatricot 129 kr

tights - H&M 149 kr

kuddtofflor - minns inte ;d  


  

Av Felicia - 9 september 2010 12:05

hejsan,

har nyss gjort varm choklad

älskar varmchoklad och det är extra gott

när man är sjuk, men idag mår jag rätt bra

men mamma tyckte jag skulle stanna hemma idag.

Kommer till skolan i morgon i varje fall :)


Annars gör jag inte så mke är inne på msn

en person inne faktiskt som jag chattar med ;)



     

Ovido - Quiz & Flashcards