foto-vardag-musik

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Felicia - 10 september 2010 20:31

hejsan idag kom jag

hem vid halv åtta för jag har

varit med Hanna , emma och carro R

i std det var jätte kul förutom att emma fick åka hem ;(
för hon mådde dåligt och så.

men iaf vi gav varandra var sen present jag ficken väska från MQ

ett halsband super fint från Guldfynd elr va de heter ;o

och ett par örhängen där i från oxå :D


Köpte även en boll och en till väska

som jag då köpte till mig själv :D


kommer nog bild på allt i morgon eller så

för jag tror inte jag orkar blogga mer idag

jag är bara för trött :)



 



jag älskar dig 3/9-2010 <3



Av Felicia - 10 september 2010 07:15

hejsan !

ska till skolan snart för jag mår bra idag

endast lite snuvig men det går ju :)


Ja så just nu väntar jag tills klockan ska bli halv

för då ska jag gå liksom.

fast tror jag går lite tidigare idag ..


DAGENSOUTFIT


dålig bild jag vet men hann inte ta en bättre

  H tröja -ginatricot

linne med text - Cubus

treggings - Ginatricot

strumpor - Kappahl... ;s?


 

Ovido - Quiz & Flashcards