foto-vardag-musik

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Felicia - 26 september 2010 19:56

Hejsan,

nu så gör jag inte något

har tråkigt . Pratar med Alva .




Men a jag vet inte vad jag ska skriva xd

pusss hej


tog mupp bilder i camen ;)

     

Av Felicia - 26 september 2010 11:34

shena , kom nyss ut ur duschen

ska fixa mig ny. vi höres senare antagligen :)


pussssss ;*

Av Felicia - 26 september 2010 11:04

nick jonas , han är ju bah för snygg ;o

 

någon som håller med mig ? (a'

Av Felicia - 26 september 2010 11:00

hej det har varit välldigt dålig updatering i helgen

men jag har inte haft tid att blogga.

som ni säkert har fattat , dessutom har jag vart väldigt trött .


Vakna för en stund sen typ.

Har ätit frukost och sånt ;)

Och idag ska jag bara slappa höhö.


såhär ofixad ser jag ut just nu , ska duscha snart (:

 

Ovido - Quiz & Flashcards