foto-vardag-musik

Alla inlägg under september 2010

Av Felicia - 23 september 2010 16:35

Asså jag var ju hemma idag för att jag hade ont i huvudet

men så förut släppte det men nu känns det endå som om att man inte mår

bra eller man känner sig "dålig" bara för att man är hemma .

Så brukar jag känna för om jag mår bättre på efter middagen och så t.e.x kollar

jag på TV i soffan då känner jag mig sjuk haha.

Jag vet det låter ganska sjukt men det känns faktiskt så .


Någon annan som också känner så ?



 

Av Felicia - 23 september 2010 16:29

Hugo Rosas (:

han e faktiskt snygg ;o

Jag kommer endast skriva om kändisar som är snygga

efter som om att jag inte är singel kan jag inte lägga ut på

typ vanliga killar ? ..

HADE VART LITE KONSTIGT EFTER SOM OM ATT JAG BARA GILLAR EN (L)


 

Av Felicia - 23 september 2010 16:25

tjeeeeena,

jag slutade precis spela wii

jag spelade : my sims kingdom haha, det är fan kul.

kom jääääääätte långt , inte för att någon

bryr sig för ni är ju no lifers skoja .



vet inte vad jag ska skriva mer så varför skriver jag mer ?


jag fastnar inte på bild idag ! :o

   

Av Felicia - 23 september 2010 12:10

hej nu tänkte jag ägna dagen åt att kolla

på tv och spela wii så vi hörs i kväll igen .


Förlåt för så lite bilder men

jag har inte tagit några och inte haft lust

kommer bilder i morgon eller så !


random bild

 

Av Felicia - 23 september 2010 11:20

tjenare ,

är hemma från skolan idag

för jag har dunknade huvudvärk och det är jobbigt .

Men om jag mår bättre sen ska jag äta kladd kaka ;)


Jo juste det kommer komma en ny kategori

som heter recept ! och där kommer jag skriva om just recept .


Så a vi höres senare !  

Av Felicia - 22 september 2010 19:30

just nu gör jag

inget jag bara tänker

och har ingen vidare lust att blogga

för jag har inget att skriva om.

Vi hörs i morgon ist .


 

Av Felicia - 22 september 2010 14:21

Hej kom hem från skolan för en halvtimme sen

har just druckit varm choklad och kollar på Hannah Montana (y)

jag har väldigt tråkig.kunde inte vara med Emma

och Carro R idag men ska vara med Adelisa senare idag förvi bor

liksom på samma gata/väg .


Idag i skolan hände inget speciellt men på

Elevens val var det typ några killar på högstadiet

som följde efter oss lite små läskigt eller dom gick typ

över allt där vi gick .


  

tog den i webben precis ;o

 



Av Felicia - 22 september 2010 08:29

Tjen just nu är jag i skolan

vi har elvensval jag har skoltidning

haahah, vi använder ju datorer då .


Men jag hinner inte blogga mer nu

vi ses senare .

Ovido - Quiz & Flashcards