foto-vardag-musik

Alla inlägg under september 2010

Av Felicia - 8 september 2010 21:06

tjenare

nu ska jag snart gå och lägga mig 

ska bara kolla klart på en film som vi ser på.

ska ju endå inte till skolan imorgon :)



godnatt (y'







Av Felicia - 8 september 2010 17:32

hej jag och magnus och mamma gick upp
till våran damm för att mata fiskarna och då hade en

näckros slagit ut jag hämta så klart kameran och tog kort

på den . Bilderna blev dock inte så jätte bra  :)


 kolla vad fin näckros (;      

 

Av Felicia - 8 september 2010 15:57

 

Av Felicia - 8 september 2010 15:42

rött linne - Ginatricot

svart kofta - kommer inte ihåg

treggnings - H&M


kände mig inte så frisk igår heller

men i morse när jag vakna så bah jag kan inte gå

till skolan idag :o.


pusssss ;*

Av Felicia - 8 september 2010 15:40

    höhö, jag bara drog på mig ett par brallor i morse :)
mjukisbrallor - Cubus

sov skjorta - ? ;s


lägger upp gårdagensoutfit efter som om att jag

inte la upp någon i går (:

Av Felicia - 8 september 2010 13:37

ahahahhahaahahah, jag suger verkligen på paint :d


 

Av Felicia - 8 september 2010 13:11

hejsan bloggen

har sett bloggar som har en färgad text i slutet

av varje inlägg som tillexempel //fizze . med någon kul text stil

funderar på om jag ska ha det .

eller jag tror snarare att jag ska ha det jag gjorde en precis'


vad tycker ni om den ide´n ?

har ni det på era bloggar ?


den skulle se ut såhär isf

 


inte så snygg

kanske ska göra en ny och bättre :)

pussssss ;*




Av Felicia - 8 september 2010 12:57

hejsan hejsan !

är sjuk som sagt och har sjukt tråkigt höhöh.

men jag kollar på tv och lyssnar

på musik ganska skönt att bara slappa när man 

är sjuk tycker jag (y'


Är osminkad på bilden och totalt ofixad :o

pussssssssssss ;*

Ovido - Quiz & Flashcards