foto-vardag-musik

Alla inlägg under september 2010

Av Felicia - 17 september 2010 18:26

Zac Efron han är snygg :o

  



Av Felicia - 17 september 2010 18:22

Hej, ska till pappa om en

stund när han kommer hem från jobbet

vid halv åtta / åtta . Elli gick precis hem och ska

kanske sova hos henne i morgon,

men iaf just nu gör jag inget speciellt .


Tråkar och tänker på saker och ting ... :/

  

Av Felicia - 16 september 2010 20:08

Jag hade tänkt kolla på idol idag

men jag vill inte haha, har lite annat att göra

så jag tar och skiter i det idag

jag hör endå TV:n från mitt rum

så jag hör ju allt iaf (y)


Sitter just nu och webbar med en kompis

och chattar med lite andra .

Och nu ska jag städa lite ..

eller nej men a göra lite andra saker om man säger så .


Så bloggar inte mer idag !


 



Av Felicia - 16 september 2010 18:38

tjo

just nu så dricker jag  saft höhö.

har precis ätit middag och lite sånt där.

och nu så lyssnar jag på musik och dricker saft som

jag redan har skrivit men endå :o


kollade på statistiken och såg att det var många

som hade kollat på min blogg men ingen som kommenterar ?


KOMMENTERA GÄRNA TYCKER DET ÄR VÄLDIGT

KUL FRÅGA MIG VAD SOM HELST LIKSOM :d

igga mig höhö,

   

 


Av Felicia - 16 september 2010 16:55

TAYLOR LAUTNER

HAN  ÄR JU SJUKT SNYGG :o

 


 

Av Felicia - 16 september 2010 16:07

hej,kom hem från skolan för ett tag sen

har ätit och lite sånt .

Sista lektionen idag var bild helt ok

fast lite stökigt på slutet.



jag är typ skit trött

är helt flummig ;s

höhöhöhööhöh , men aa vi höres senare



 

Av Felicia - 15 september 2010 18:31

hade inte detta på mig i skolan för det haglade och regnade

så jag var pisse blöt :o

fick ju byta då som ni kanske förstog ;)


tröja - Kappahl

Haremsbralla- Kappahl

Ovido - Quiz & Flashcards