foto-vardag-musik

Alla inlägg under september 2010

Av Felicia - 8 september 2010 10:43

  tumme upp :

att det är bra väder ute för då slipper man frysa (y'


när det är bra program på tv , för tråkiga är ju inte kul ? :o


att idol har börjat !


tumme ner :

att jag är sjuk det suger verkligen


att skolan har börjat både bra o dåligt


folk som ljuger och sviker .



Av Felicia - 8 september 2010 10:22

  allt är från H&M :)

Av Felicia - 8 september 2010 09:41

Hej uppdateringen sög igår

men bloggplatsen cpa eller så vare min data (;

men aa nu bloggar jag iaf

Är sjuk idag och det suger oxå men sånt är livet,

är typ snorig feber och hosta :(

Hoppas jag är frisk på fredag

ska te std med några kompisar då.


men a vi höres

nu ska jag fortsätta kolla på tv och kolla in kläder :)


Av Felicia - 6 september 2010 18:34

tja!

åt mat vid halv sex

och sen så gick jag ut en stund

och bara cykla runt typ

hade grymt tråkigt :)


Men nu så hamnade jag här igen

tog en bild förut som jag redigerad till svart vit

inte så snygg kanske men .


pussss,

vi hörs kanske sen D:



dålig bild men bättre en inget

 



Av Felicia - 6 september 2010 14:39

tröja med puffärm - Kappahl 99 kr

jeanstights - H&M  149 kr


jeanstightsen köpte jag i lördags ;d

Av Felicia - 6 september 2010 14:23

Hej har inte bloggat

för att min användare på datan blev hackad/fick virus eller 

vad det nu var , och då vågade jag inte gå in på datan

höhö, men jag upptäcke att dom andra användarna inte hade drabbats

blev väldigt lycklig eller igentligen inte men iaf .


Kom hem från skolan typ för en stund sen

och nu sitter jag här och har ont i huvudet

men aa mamma jobbar kväll idag och i morgon

så jag kommer inte träffa henne på två dagar :(


men vi höres senare antagligen !

puss ;*





Ovido - Quiz & Flashcards