foto-vardag-musik

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Felicia - 1 augusti 2010 23:55

nej nu skojade jag bara med er

elr gjorde jag ?



nej skit samma men iaf jag typ sitter

i källaren och chattar och kollar på när jeppe spelar

WOW ( world of warcraft ) rätt så skoj faktiskt :D


men jag ska göra ett videoinlägg

snart hade jag tänkt, det blir det sista för idag

men ni får ett nytt i  morgon såklart ..



det glömmer man ju fan

inte bort , hoppas inte ni tycker att jag

svär för mycket. men ja det bara blir

så om ni undrar alltså

öhm ja jag har inte så mycket att säga

men i morgon ska man träffa två kompisar :D


pusspuss

 

min brors tårta när han fyllde 17 år , jag och mammi gjorde den ;s

feting go var den

  

Av Felicia - 1 augusti 2010 22:02

Hej bloggen

funderar på att kanske

göra lite nudlar jag är typ as hungrig

för jag åt inte så mycket

middag jag var inte hungrig då


så jag tror jag ska göra det faktiskt

öhm , idag har jag typ inte gjort så mycket

jag fick inte vara med någon :(


Men pusspuss vi hörs senare


lol bild

  

Av Felicia - 1 augusti 2010 22:02

Hej bloggen

funderar på att kanske

göra lite nudlar jag är typ as hungrig

för jag åt inte så mycket

middag jag var inte hungrig då


så jag tror jag ska göra det faktiskt

öhm , idag har jag typ inte gjort så mycket

jag fick inte vara med någon :(


Men pusspuss vi hörs senare


lol bild

  

Av Felicia - 1 augusti 2010 21:54

hahahahahahaha

ha

ah

ha

ha

hah

ah

aha

hah

ahah

ahahah

ahaha

haha

haha

haha

haha

haha

hahah

ahah

ahah

aha

hahah

aha

hahah

hah

ahh

ha

hah

ah

ah

aha

ha

hha

h

ah

ah

a

hah

ahah

ahah

h

ah

ha

ha

ha

ha

ha

h

a

ha

h

a

ha

h

a

ha

h

ah

a

h

ah

ah

a

ha

h

a

ha

h

ah


h

ah

a


h

a

h

a

h

a

h

a

h

ah

a

h

a

h

a

ha

ha

hah

ahahahhahaha


llol ja vet :D

Av Felicia - 1 augusti 2010 21:01

Hejsan jag kom in nyss jag och jeppe var

ute och cyklade och då träffa vi på " hon "

nej nu ska vi inte snacka skit

jag vill inte vara taskig men hon ljuger !


Men iaf senare i kvl ska jag nog

ut en stund iaf . Men aja ingen ville nog veta

det tror jag


HAR INTE NÅGOT ATT SKRIVA OM !

 

  

 

PLUS SKOLAN BÖRJAR OM  TYP 23 DAR :(

bilden tagen där


pusspuss

Av Felicia - 1 augusti 2010 11:31

vaknade precis

jag är sjukt trött haha

men det är bara för att det var en jävla

fluga i mitt rum som gjorde

att jag inte kunde sova ;(



Men jag tror jag slog sönder den med

boken haha ,



pusspuss vi höres senare med dagensoutfit och va jag ska göra





Av Felicia - 1 augusti 2010 01:00

Heeeeeeeej !


mitt i natten eller nej det är det inte

men jaja. Jag vet att jag

sa att jag skulle gå och lägga mej  typ klockan tolv


Men det blev inte riktigt så

jag piggnade till lite ...




pusspuss !


nattinatti

Ovido - Quiz & Flashcards