foto-vardag-musik

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Felicia - 21 augusti 2010 20:54

blö, jag sitter här och har sjukt

tråkigt har du kollat igenom mina webbkamera bilder
det var 1023 stycken tror jag :o

visste inte att jag tog så mycket bilder med den

men dom har jag ju bara tagit på ungefär ett år så haha

inte så värst mycket kanske .


Men iaf jag ska gå och lägga mej 22:00 idag

bara för att det är skola på måndag

och jag måste veerkligen vänja mej nu :)



pusssss ;*

kanske kommer ett innan jag ska sova


fortfarande webbkamerabild så dålig kvalite´

  

Av Felicia - 21 augusti 2010 19:56

hejsan bloggen !

så nu är min bloggpaus över

och jag kommer blogga som vanligt igen

så börja kolla min blogg
för ni har la inte slutat med det ?


Nu är jag hos pappa och typ sitter vid datan

och lite sånt annars gör jag inte så mycket

äter chips och dricker cola typ .

Men ni får ha en härlig kväll så hörs vi senare !


pussss :*

webbkamera bild - så här ser jag ut när jag inte gör någon min

  dålig kvalite´ ;o

    pooooose ;D


TOG LITE EGO PIIIIICS ;o  

Ovido - Quiz & Flashcards