foto-vardag-musik

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Felicia - 4 augusti 2010 23:10

NY HEADER I MORGON

GJORDE EN SNABB SÅ LÄNGE BARA ;d


pussgodnatt

Av Felicia - 4 augusti 2010 21:37

hejsan

jag är skit sur på min mobil

för jag ska ladda in

bilder men när jag sätter in minneskortet

så kommer det inte upp ngt


aja skit i samma ...


men jag kom hem från sara typ vid halv åtta

och sen kom min kusin en snabbis

och hans mamma :D



dom kolla i vårat hus och lite sånt

men pusspuss

vi hörs nog lite senare !

Av Felicia - 4 augusti 2010 18:29

tjenare bloggen ! 

sara äter så jag sitter vid datan så länge då va 

ehm,idag har vi bakat , tagit bilder och typ  

gjort lite annat kul vid datan 

och massa ;o



men iaf ska la hem sen 

och då ska jag äta för er som ville veta det 



pusspuss

har använt bilden innan men skit i samma (A'

 


det kanske kommer en tävling på bloggen 

isf kommer det vara veckans finaste blogg 

priset är att den blir länkad i min blogg i en vecka ;d

Av Felicia - 4 augusti 2010 15:45

  
  

 VI HAR PRECIS BAKAT RULLTÅRTA :D
och snart tänkte vi fika med den + coca cola !

hörs sen :*  

Av Felicia - 4 augusti 2010 12:58

TJENARE

idag ska man till sara

drar dit om en stund i think



men iaf här är dagens outfit




kofta - ingenaning

tröja - Kappahl

lackleggings - Ginatricot

halsband - ?

 

Av Felicia - 4 augusti 2010 11:52

gör en liten outfit som skulle vart snygg

hela outfiten är från H&M



det ser inte så snyggt

ut men det passar när man

har det på sig :)

Av Felicia - 4 augusti 2010 11:43

tjenare bloggen!

dålig uppdatering igår men

jag skrev ju varför

ehm , ja idag ska jag typ

inte klättra i fotbollsnät .. haha nej jag

driver med er men jag har ont

i fingret fortfarande :(


men idag ska jag nog göra något

jag vet inte vad riktigt

en jag ska nog ringa någon i think



pussiluss ses sen (L'


totalt osminkad bild !

  

Ovido - Quiz & Flashcards