foto-vardag-musik

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Felicia - 22 augusti 2010 20:54

godnatt alla läsare

jag går och lägger mej tidigt

idag för att jag vet att jag inte kommer att somna

och då är det lika bra att ligga och läsa eller så



pussss ;*

hörs efter skolan i morgon

Av Felicia - 22 augusti 2010 16:29

  



MAN SER TYP INTE VAD DE STÅR MEN ENDÅ :)



Av Felicia - 22 augusti 2010 16:13

hejsan,

åt precis mat och ska snart dra hem till mamma

för jag har saker att göra inför skolan i morgon

som tillexempel

* duscha

* packa skolväskan

* bestämma kläder
* och annan skit som jag kommer på :D


typ lägga ner nya pennor och sånt :P


jo juste ja på torsdag till fredag

kommer jag inte att blogga något på kvällen

och dagen för jag ska iväg med klassen på skolresa

kommer mer om det lite senare :)



pussss'n

Av Felicia - 22 augusti 2010 13:03

hejhej snart kommer min farmor och faster

hit och typ lite så

men jag bloggar senare i dag pusssss :*

Av Felicia - 22 augusti 2010 11:43

hejhej bloggen!

Har nyss fixat mej klart

och så gick upp typ vid tio eller något

och så gjorde pappa frukost

och sen så fixade jag mej och satte mej vid datan

och ja sen har jag inte gjort så mycket mer

men min kamera är cpad så det kommer inga bra bilder

tyvär så ni får nöja er med webbkamera bilder ett litet tag :)


men jao idag ska jag ringa någon kanske

elller så är jag bara hemma jag får se för att jag ska

ju göra klart saker för skolan i morgon och skit så aa :)


men pussss'n


plus här kommer en liten bild på dagensoutfit ;s


H tröja - Ginatricot

randig tröja med puff - Kappahl

tights - ? :s

  

Ovido - Quiz & Flashcards