foto-vardag-musik

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Felicia - 25 augusti 2010 20:49

hej mina kära läsare !

nu ska jag gå och lägga mej och läsa en stund

innan jag sover för det gör så att jag somnar lättar typ.

Men vet inte om jag hinner blogga något i morgon kanske

ett väldigt snabbt inlägg innan jag åker .

Ska ju på klassresa i morgon och kommer hem på fredag

vid två tiden typ :)


men pussss :*


tog lite knas bilder med cammen två av dom

 


Jag är trött syns det ? ;o

sådärför ska jag lägga mej nu  

Av Felicia - 25 augusti 2010 19:05

Fan jag ska ändra bakrundsfärgen på bloggen

men då så typ laggar allt sönder och byter till någon annan färg

asså f*tt* oxå :o


blir så trött har försökt tre fyra gånger nu

jaja, ni vet varför det är så konstigt i allafall



random bild bara

  

Av Felicia - 25 augusti 2010 18:57

Vissa är beskärda som ni märker


              

kolla vad mycket det har regnat, nästan 40 millimeter :o

 

pusss nu ska jag hjälpa mamma att duka av

borde för hon ska färga håret och sen så ska jag packa

så det blir kanske ett inlägg innan jag går och lägger mej

Av Felicia - 25 augusti 2010 18:35

hejsan,

har fått ny design som sara tack så jätte mycket

den var jätte fin (:

Men iaf nu har jag nyss ätit

och jag var inte jätte hungrig så jag åt inte jätte mycket


Men jag tog lite bilder förut som jag tänkte lägga

in snart..


pusssss ;*

www.baradennaflickan.blogg.se

besök gärna hennes blogg oxå :D


En bild jag tog igår men som jag dock inte la upp då (:

    

Av Felicia - 25 augusti 2010 18:00

tjenispenis

nu ska jag strax äta lite mat

och så , så vi höres lite senare i kväll

tror jag :)

pussss :*

Av Felicia - 25 augusti 2010 14:54

kofta - Jc tror jag

tunika / klänning - Lindex

Shorts - H&M


HADE INTE KOFTAN PÅ SKOL FOTOT   

Av Felicia - 25 augusti 2010 14:16

heeeeej!

kom hem från skolan typ vid tio i två

och då gjorde jag lite mat för typ ingen av

mina kompisar vid mitt bord åt av maten

för den är äcklig ;s

Så jag åt ordentligt nu när jag kom hem ist (:


Det är ju alltid bra med mat om man är hungrig (y'


Denna första veckan har jag ingen

lust att vara med någon för jag är så trött när jag

kommer hem från skolan typ

för jag är inte van vid att gå upp tidigt och att tänka

höhö, skämt o sido


Men ja nu ska jag skriva ut bilder till en

sak vi ska göra i skolan i morgon ..
plus vi hade fotografering idag i skolan

och när vi tog enmans kort såg jag helt drogad ut ;/


ppuss ;*

  

Ovido - Quiz & Flashcards