foto-vardag-musik

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Felicia - 12 augusti 2010 16:46

hahhahahahahhhahahahaahah, flumm

men ey skit samma vaaaaah !


okej okej åter till det normala

jag är med elli och vi har typ gjort saker

fotat , ni får bilderna sen

och så har vi vart ute pratat och massa annat


Hon ska sova här ikvl oxå

brao brao men pusssss ;*


vi höres sen

Av Felicia - 12 augusti 2010 11:15

var ute och fotade kommer lite bilder vissa är redigerade men det

ser ni ju om dom är eller inte , hoppas jag :)   Redigerad , det är vattenfallet i våran damm   oredigerad , slutet av vattenfallet


lite stenar som ligger vid dammen  

 

REDIGERAD ! , blommor  


 

trappan , endast lite pytte lite redigerad ljusat upp den ett snäpp

himmelen ;D    Random bild , oredigerad  


pusss ;*

ps inte så snygga bilder men men

.

Av Felicia - 12 augusti 2010 10:06

Ny header och sånt igen ,

men nu är jag nöjd så denna kommer jag

att ha ett tag men jag har

la bytt 4 gånger bara men jag har inte vart

helt nöjd alla gånger då va .


Men jag har ont i magen

jag får så där så att man fryser och har ont

har fått det två gånger nu :(


Men vill inte ha mer ont i magen

för ska ju vara med Elli senare idag eller

ja om två timmar så vi hoppas det går över !


PUSSS ;*

Av Felicia - 12 augusti 2010 09:35

blixten gör så att man ser helt blek ut  

såhär ser jag ut idag

H tröja - Ginatricot

Baslinne -  Ginatricot

skinntightsen - Ginatricot ( dt är inte skinn men något liknande )  

Av Felicia - 12 augusti 2010 09:06

shao

jag blev väckt först av mamma men sen så somna

jag och och en timme senare blev man väckt av mobilen

aja, jag fick gå upp för jag ska träffa en kompis

klockan tolv och då kan man ju inte ligga och sova .


Men iaf dagensoutfit kommer senare och sånt som vanligt

jag har inte så mycket att säga

det känns som om att jag skriver om samma saker

hela tiden känns även tråkigt för

mej , kom med förslag på vad jag kan skriva och är ni snälla.

för det är ju endå ni som läser min blogg ;)


pusssss ;*


jag bjuder på bilden : nyvaken , osminkad , okammad

  

Ovido - Quiz & Flashcards