foto-vardag-musik

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Felicia - 7 augusti 2010 09:30

fick en kommentar på bloggen som  det var en som fråga


varför bloggar du ? jag menar du suger ju

 

jag godkände inte kommentaren

för det kändes lite patetiskt


svar : ja du jag bloggar för att jag tycker det är kul bland annat

och gillar inte du mitt bloggande behöver du ju inte heller kolla på min blogg, right ?

 

 

så jag hoppas du fått ett svar


bara så ni vet godkänner jag inga dumma kommentarer


höres senare

Av Felicia - 7 augusti 2010 09:18

tjenare

vaknade klockan typ halv sju

för pappa skulle till jobbet

men jag gick inte upp fören typ 7

så jag har vart vid datan sen då

 

öhm, tror inte att någon

läser min blogg så här tidigt men

ni ser ju detta sen

 

ska ringa en kompis idag :D

eller jag ska snarare kanske vara

med en om det går :P

 

 

pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards