foto-vardag-musik

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Felicia - 5 augusti 2010 22:16

Hej igen

jag sitter just ni framför datorn

och är sjukt trött

vill sova nu men jag tycker

det är lite tidigt :)



Men jag sover nog snart

ehm, i morgon ska man till pappa

och annars händer inte

så mycket ,



v a d   s k a  d u   g ö r a   i   h e l g e n ?    

Av Felicia - 5 augusti 2010 19:21

hejsan folket

jag sitter fortfarander och spelar

wow jag vet jag är nördig

men jag hari nte spelat riktigt hela dagen

jag har ätit , vart ute lite och typ vart på toa :D



Nej usch jag är en nörd ;(

men iaf ni får inte dagensoutfit idag

tyvär men ni klarar er utan det :D



pusspuuss

hörs sen

Av Felicia - 5 augusti 2010 15:09

hejsan !

lite dålig upd8 ledsen för det

 men jag har spelat wow hela dagen

haha, jag vet lite lol

men jag gillar det faktiskt jag suger dock

men aja har levlat till tio bara idag :D



Jesper lär mej allt om det

det är bra annars hade jag typ sugit ennu mer på de :D



nej men pusspuss

ska fortsätta spela

kanske kommer ett inlägg

senare :D

Ovido - Quiz & Flashcards