foto-vardag-musik

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Felicia - 24 augusti 2010 18:12

hejsan jag har nyss matat

fiskarna i dammen försökte få en bra bild

när dom åt men jag fick ingen så där skit bra

men jag fick en som var lite bra

där man iaf ser fisken , höhö :)


fisken eller iaf en av dom

  random bild jag tog ;o   ;)  

Av Felicia - 24 augusti 2010 15:43

hej jag har städat klart i min garderob

för länge sen jag

glömde bara bort att blogga

men iaf snart kommer mamma hem och då ska vi äta mat


Och sen så får vi se vad jag ska göra

pussss'n

Av Felicia - 24 augusti 2010 14:20

tjenatjena

har ätit mat nyss

och nu ska jag rensa i min garderob

lite granna...


Det behövs nämligen

så det ska jag ägna min eftermiddag åt.

jag bloggar när jag är klar



fast är inte säker att jag rensar hela garderoben

höhö, mest bland mina brallor

blire nog :)

pussss'n


DAGENSOUTFIT

blus - Ginatricot

treggings . Ginatricot


  

Ovido - Quiz & Flashcards