foto-vardag-musik

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Felicia - 27 augusti 2010 21:27

hhej!

kom nyss in har varit ute en stund

och jag tänker gå och lägga mej snart

höhö, jag är jätte trött.


Men ja vi höres i morgon :)
pussss ;*




DET GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER

ASSÅ JAG ÄR FETING ARG PÅ JÄVLA FITT BLOGGPLATSEN !


Av Felicia - 27 augusti 2010 21:27

hhej!

kom nyss in har varit ute en stund

och jag tänker gå och lägga mej snart

höhö, jag är jätte trött.


Men ja vi höres i morgon :)
pussss ;*




DET GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER

ASSÅ JAG ÄR FETING ARG PÅ JÄVLA FITT BLOGGPLATSEN !


Av Felicia - 27 augusti 2010 21:27

hhej!

kom nyss in har varit ute en stund

och jag tänker gå och lägga mej snart

höhö, jag är jätte trött.


Men ja vi höres i morgon :)
pussss ;*




DET GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER

ASSÅ JAG ÄR FETING ARG PÅ JÄVLA FITT BLOGGPLATSEN !


Av Felicia - 27 augusti 2010 15:37

Hesjan
nu är jag hemma igen jag har haft det SJUKT kul

höhö, tog typ 200 bilder :o
orkar dock inte lägga upp alla här

men jag lägger upp några stycken ,

Där vi va fanns en hyfsat fin strand tog några bilder

på havet och sånt där men jag

lägger inte in sånna bilder nu det tar vi senare :D


tog massa mer bilder men jag orkar inte lägga upp alla

det kommer antagligen mer " havsbilder " senare :)

                


pussssss
nu ska jag packa upp och sånt !

Ovido - Quiz & Flashcards