foto-vardag-musik

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Felicia - 14 augusti 2010 22:58

haha, kom inte på någon rubrik

men jaja öhm jag och jeppe ska dygna idag

vi ska klara det om jag inte deckar

framför datorn vilket kan hända hehehe , :)



men iaf jag får dricka mycket cola så ska det

nog funka hoppas jag , Men ja annars har jag inte

mycket mer att säga ni får ha det så bra kanske kommer

blogga senare i natt om hur det går och så !



pusss ;*

ska bevisa att vi har vart uppe !!!

typ göra ett inlägg klockan 5 på morgonen hahaha :D



ja tänker inte ställa klockan på alarm .......... *vissel*

Av Felicia - 14 augusti 2010 20:39

Tjena alla söta läsare !

vad har ni gjort idag ? , själv har jag

varit ute med kompis och

lite annat kul men iaf jag sitter vid

datan just nu och kanske drar

ut en liten stund efter det , men jag vet inte


pussss ;*


gammal bild jag hittade ;s

  

Av Felicia - 14 augusti 2010 13:08

Har precis vart med mamma och handlat

mat och lite annat gott

just nu sitter jag och lyssnar på musik

och ska snart dra iväg

hade jag tänkt men iaf ni får ha en bra dag

och jag kan inte ta

dagens outfit

så ni får den utan bild



Shortsklänning - Cubus :D



pusssss ;*

Av Felicia - 14 augusti 2010 00:01

jag tråkar ihjäl jag vet inte vad jag ska göra .

Typ jeppe sitter och spelar något spel hmm ,,


inte min grej men WOW är iof kul

men det säger vi inte högt hahahaha, men aja

jag har inget att säga

så jag säger väll hejdå !


pussss :*

Ovido - Quiz & Flashcards