foto-vardag-musik

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Felicia - 11 augusti 2010 22:29

1, hur många gånger har du flyttat ? - jag har flyttat tre gånger

2, hur många har du varit ihop med ? - 11 st om jag inte minns fel

3, är du allergisk mot ngt ? - jao, eller jag tål inte mjölk

4, vad hette den första du var ihop med - HAN hette Kalle ( dt va på dagis)

5,  vad gör du på fritiden - jadu, är med kompisar lyssnar på musik osv ..

6, vem är du kär i ? - för tillfället vet jag inte det faktiskt :)

7, vem är den snyggaste på hela "jorden" , du måste svara ärligt - Hmm, svår fråga jag vet många snygga men jag tycker Zac Efron är feting snygg

8, vem är snyggast i vår klass "6a" ? :)- alla är lika snygga ;)

9, vem var den senaste du pussade ? - minns inte , men det var inte jätte längesen


så där ja det var inte jätte många frågor men endå



Av Felicia - 11 augusti 2010 20:40

lalalala,

jag sitter och lyssnar på musik

och tar bilder

men nu när min hårfärg torka

blev den lite ljusare en jag ville men det är endå fint

ska kanske färga det lite mörkare

om ett tag alltså typ någon vecka men jag får se !



nej nu ska jag fortsätta att chatta och lite så :)

Av Felicia - 11 augusti 2010 19:27

Ja då va MAN brunett

här kommer en bild jag är fett nöjd faktiskt


håret är fortfarande lite blött så det ser lite skummt ut :S

 

Av Felicia - 11 augusti 2010 18:37

tjenare

just nu väntar jag på att skölja hur färgen


HEJDÅ BLONDIN

HEJ BRUNETT :D


så nu kan ni inte kalla mej dum blondin yeaaaah :D



pössss


såhär ser jag ut hahaha snyggast jag vet ;)

 

kan inte visa mitt ansikte just nu ser förjävlig ut :O

TV

Av Felicia - 11 augusti 2010 16:53

hej, ska sätta mej vid tv:n en stund hade jag

tänkt för jag har tråkigt, vädret är ju dessutom piss

så man får la passa på ! :D



pusss ;*

höres senare

Av Felicia - 11 augusti 2010 15:49

ja då var man klar då här kommer bilderna


fick lägga allt i en korg för att flytta över det :o


tre kajal pennor , 5 mascaror , massa läppglans

  så såg det ut   här är mest smink . i koppen står massa oxå   typ hår saker , parfymer och lite hårspray nagel saker ( inte alla nagellack 




kanske inte så fint inte lätt att göra det så snyggt när man

har så himlans mycket saker !      

Av Felicia - 11 augusti 2010 15:32

Ska fixa ny smink hylla den jag har nu

är proppfull och för liten så jag ska nog ta två

av mina hyllor i bokhyllan eller ja

två fack kanske man ska säga ;)



ni får bilder när jag är klar

pussss ;*

Av Felicia - 11 augusti 2010 15:02

kom nyss in gick till affären


en tidning och choklad kaka :D jag är värd det ;o hahah


såhär såg man ut när man kom in ( hade paraply)


piss väder :(


pusssss :*        

Ovido - Quiz & Flashcards