foto-vardag-musik

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Felicia - 10 augusti 2010 21:47

Haha jag är så jävla oseriös -.-'

jag flummar sönder så ni vet det :)



pööööööözzzz eb barn :D

Av Felicia - 10 augusti 2010 20:29

Tjenatjena

idag har jag köpt färg så att jag kan färga håret

brunt , mamma ska kanske göra det i morgon

eller så tjatar jag på henne så att hon gör det idag (a'


Jag är sjukt glad fast lite nervös för hur

det kommer att se ut för jag har inte haft brunt hår :s

eller jo när jag var bebis :)



pusssss ;*

Av Felicia - 10 augusti 2010 17:03

HEJ

ska äta snart så jag ska hjälpa mamma

med maten jag bloggar efter jag har ätit och så


pusssss ;*

Av Felicia - 10 augusti 2010 15:38

Hej har precis laddat över musik till mobilen

kanske inte den bästa men jag gillar dom låtarna :D


men nu har jag tråkigt och vet inte vad jag ska göra

alla kompisar är ju bortresta -.-

okej inte alla då men ahja :P



pusssss :*


skolan börjar om typ 2 veckor ;o :(

fast lite kul ska det bli :)

  

Av Felicia - 10 augusti 2010 14:43



fick en fråga : varför har du indomin på läpparna och fotar dej och sen säger du att du är oseriös ?


svar : kanske för att jag har tråkigt ? och jag är kanske oseriös lilla gumman

man kan ha tråkigt ibland, något annat som du inte fattar ?


HOPPAS DU FICK SVAR PÅ DIN FRÅGA  

Av Felicia - 10 augusti 2010 13:34

Hej jag ska nu göra lite nudlar för jag har inte ätit idag

så jag är as hungrig men vi hörs när jag har gjort det och lite sånt tror jag :)<3


  

HAHHAHAHAHAH,k kolla vad gammal bild jag hittade ;o

typ från  2009 elr 2008 ;s

Av Felicia - 10 augusti 2010 13:15

Hej bloggen

jag vaknade för typ en timme

sen och hade as ont i huvudet det typ bankade

men det gick över efter en timma eller


något och ja idag har jag inte planerat något

en för jag har bara legat i soffan och kollat på TV

så har liksom inte bestämmt något .

Men ni får inte glömma att anmälla er till tävlingen


NI KAN SKRIVA DET TILL MEJ I EN KOMMENTAR

I FALL NI INTE HITTAR DET INLÄGGET

SÅ SKRIVER NI BARA : JAG VILL VARA MED I VECKANS BLOGG !


så fattar jag vad du menar mannen

nej jag ska vara seriös , tror inte att det är

så många killar som läser min blogg ...



Men här är iaf dagensoutfit

inte världens finaste min jag hitta en gammal tröja

i garderoben som jag inte använt sen i julas ;s


  

Tröjan - H&M

Byxor - ? ;s GBG ngn stanns

strumpor - (man ser dom inte på bilden ) typ från smögen


pussssss ;*

höres senare !  

Ovido - Quiz & Flashcards