foto-vardag-musik

Alla inlägg under augusti 2010

TV

Av Felicia - 11 augusti 2010 16:53

hej, ska sätta mej vid tv:n en stund hade jag

tänkt för jag har tråkigt, vädret är ju dessutom piss

så man får la passa på ! :D



pusss ;*

höres senare

Av Felicia - 11 augusti 2010 15:49

ja då var man klar då här kommer bilderna


fick lägga allt i en korg för att flytta över det :o


tre kajal pennor , 5 mascaror , massa läppglans

  så såg det ut   här är mest smink . i koppen står massa oxå   typ hår saker , parfymer och lite hårspray nagel saker ( inte alla nagellack 




kanske inte så fint inte lätt att göra det så snyggt när man

har så himlans mycket saker !      

Av Felicia - 11 augusti 2010 15:32

Ska fixa ny smink hylla den jag har nu

är proppfull och för liten så jag ska nog ta två

av mina hyllor i bokhyllan eller ja

två fack kanske man ska säga ;)



ni får bilder när jag är klar

pussss ;*

Av Felicia - 11 augusti 2010 15:02

kom nyss in gick till affären


en tidning och choklad kaka :D jag är värd det ;o hahah


såhär såg man ut när man kom in ( hade paraply)


piss väder :(


pusssss :*        

,

Av Felicia - 11 augusti 2010 14:04

468 x 60: http://www.bloggtrafik.nu/banners/468x60.jpg

Av Felicia - 11 augusti 2010 13:35

Veckans blogg blir inställd

för jag fick inte tillräckligt många deltagare :(



baaaaaajs på det

nä nu ska jag äta mat :D

Av Felicia - 11 augusti 2010 13:32

någon som vet om denna hårfärgen är bra


en aning suddig bild , or whaaaaat ?

 


och så en bild på mej (a'

    

Av Felicia - 11 augusti 2010 13:24

hhej !

då var det jag igen

jag vakna klockan tio över tolv

gick och duschade och sen så fixa jag mej

men inget smink idag xd

vill inte förstöra min hud för mycket med smink !


ganska smart är jag tycker jag endå :D

men idag ska jag färga håret när mamma kommer hem

och så om hon nu inte ändrar sig

eller inte orkar idag ;/. HAHA hon gillar inte att jag ska

färga håret men jag fick endå


puss'n


så här ser jag ut idag webbkamera bild inte bra o.o

T-shirt - Gina

Bas linne (under) - Gina

thights - ? ;s

armband - made by me när jag var typ 4 år :)  

Ovido - Quiz & Flashcards