foto-vardag-musik

Alla inlägg under augusti 2010

Av Felicia - 9 augusti 2010 21:41

tjao


jag hade tänkt skaffa en ny klädstil

när jag ska köpa nya kläder

till hösten för jag har typ växt ur allt xd


men vad tycker ni ?

vilken stil ska jag ha ?

Av Felicia - 9 augusti 2010 20:35

  

Av Felicia - 9 augusti 2010 19:32

Hej har precis vart i affären med mamma

och lite annat grejs.

nu så är jag inne på bdb och så ska jag

snart gå ut till vardagsrummet

och kolla på tv med mamma :D



Ni får mer inlägg i morgon

tror jag iaf :D



pussssss ;*

Av Felicia - 9 augusti 2010 16:20

Hejsan bloggen

har typ fixat lite i mitt rum nu så

att det inte ser så ostädat ut längre :)



annars gör jag inte så mycket läser

bloggar och sånt dära


pusssss ;*

Av Felicia - 9 augusti 2010 14:44

hejsan, jag tänkte ha en tävling på bloggen veckans finaste blogg .



GÖR SÅ HÄR FÖR ATT VARA MED :

1, kommentera : jag vill vara med !

2, glöm inte skriva bloggens adress



Vinnaren presenteras på söndag kväll / dag


pussssss ;*



Vinnaren blir länkad i min blogg i en vecka :)


Av Felicia - 9 augusti 2010 14:01

Hej har precis ätit lunch det blev spaghetti med ketchup xd

haha, jag gillar typ inte köttbullar och sånt

så jätte mycket så det fick bli så men jag hade lite soya och lite olja

i spaghettin det tycker jag är sjukt gott .



Men nu ska jag nog städa lite i mitt rum

hade jag tänkt för det ser ut som bomben

vilket det gör  typ hela tiden :)



pusssssssss ;*

Av Felicia - 9 augusti 2010 13:29

tjenare nu är jag hemma igen


en enkel bara vara hemma outfit

linne - Cubus

pösbrallo :S - Lindex 


pussssssss  

Av Felicia - 9 augusti 2010 13:05

hej igen

jag ska ner till affären och

handla lite till middagen ikvl :)


pusspuss

dagensoutfit får ni när jag är tbx :)

Ovido - Quiz & Flashcards